czwartek, 7 maja 2015

Plener ceramiczny w lipcu




Zapraszamy na plener ceramiczny w lipcu,
w cenę wliczone koszty pobytu i materiały,
Pruszowice pod Wrocławiem.


plener poprowadzą:

Klaudia Gawin

Zajmuję się ceramiką od ok 12 lat, od ponad 10 prowadzę pracownię ceramiczną, najpierw w domu kultury, od trzech lat już własną. Na co dzień prowadzę warsztaty ceramiczne z dorosłymi, czasami z seniorami, dziećmi i osobami po kryzysach psychicznych, prowadziłam szkolenia "Glina w arteterapii" w Stowarzyszeniu Terapeutów i Arteterapeutów "Linie". 

Najbardziej w mojej pracy interesuje mnie, oczywiście poza własna twórczością, kontakt z człowiekiem, relacja, która wytwarza się na bazie pracy z gliną. Dla niektórych osób jest to relaks, dla innych terapia, dla jeszcze innych pasja, która przeradza się w codzienne zajęcie. Bardzo lubię plenerowe techniki  wypału, Raku, wypały w piecu na drewno. Inspiruje mnie natura, prace japońskich, koreańskich, chińskich mistrzów oraz kontakt z drugim człowiekiem, historie jakie ludzie niosą ze sobą. Ważnym elementem mojej pracy jest dzielenie się swoimi doświadczeniami nabytymi w pracowni oraz tymi wynikającymi z pracy z Mistrzami, jakich miałam okazję w życiu spotkać. Ceramika to moje codzienne życie, praca, pasja i nieustająca praca nad sobą.


Urszula Bugajewska

Urszula Bugajewska - plastyk praktyk ;-). Zajmuje się ceramiką 10 lat, odbyła warsztaty raku u Tratków w pracowni w Michałówku, w Ognisku Kultury Plastycznej u Agaty Zworskiej-Story i Bogdana Story, plener ceramiki odymianej u  Emilii Musiał i Sergi Pahissa i warsztaty tworzenia szkliw krystalicznych  u Klaudii Gawin i Darka Kuźniaka. Pracownia  w Pruszowicach ma 3 lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz